-inget vettigt att skriva här idag.

Hej hej :)
Sitter och äter lite varma mackor. Tack gud för mackgrillen! ;)
Sitter och skriver klart min SO som ska va klar på torsdag. Försöker även (förgäves) plugga in vad Afrikas, Oceaien och Asiens länder och städer ligger. går sisådär.
I morgon ska jag till skolan igen. Känns evigheter men det är ju typ det oxå :) London förra veckan, sjuk nu. Nu är det dax igen :)
Hörde även att sjukt många från var klass var borta. 50% sjuka och 30% var borta?! Var det seriöst typ bara 10 personer där i dag?! Haha. :) Synd att jag missade det. Det hade ju varit lught och skönt. Menmen.

Var föresten och spelade bas förut. Japp. jag har, efter 5 år (!) i kö, kommit in på elbas. Det var väl ganska kul :) Bra att kunna lixom.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0