home sweet home

Hej hej alla glada!
Tänkte bara komma med en liten nyhet. Jag har blivit faster igen. jo så äre :)

Sitter i mitt rum och funderar om jag verkligen vill bädda upp min säng nu när mamma har bäddat den så fint. :) Jaja. Kom iallafall hem från Arlanda för någon timme sen. Nu har jag blivit sjuk...
Mina dagar i London har varit superhärliga med mycket shopping och sight seeing. :) Tack Alexandra och Cecilia för en trevlig resa. och framförallt tack till Pappa :) visserligen läser han inte detta menmen :)
Jag funderar om jag ska lägga ut några londonbilder här? Vad sägs lixom?

Puss

Kommentarer
Postat av: little me!

JAAA, lägg ut bilder från London:)

2011-02-02 @ 20:22:08
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0